Lovito
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Lovito

الرئيسيةمنتديات لوفيتوأحدث الصورالتسجيلدخول

حماقى يطالب بالمساواة مع تامر حسنى فى البوستر

كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر

حماقى يطالب بالمساواة مع تامر حسنى فى البوستر Empty
مُساهمةموضوع: حماقى يطالب بالمساواة مع تامر حسنى فى البوستر   حماقى يطالب بالمساواة مع تامر حسنى فى البوستر Emptyالسبت سبتمبر 27, 2008 10:48 pm

النهارده انا جايبلكو اخبار مش حلوة بس هعمل ايه انا جايبه علشان نعرف مين مع تامر ومين ضد تامر
يبدو ان الشهر الكريم سيشهد حلقات جديدة من الصراع الخفى بين النجم تامر حسنى و محمد حماقى مع اختلاف ارض المعركة هذة المرة ليصبح احدى الخيام الرماضانية بطريق مصر اسكندرية الصحرواى حيث اتفق صاحب الخيمة مع تامر على احياء حفل واحد و يدخل بعده حبيبنا فى الاعتكاف ... بينما افق مع حماقى على احياء 3 ليال فصول الصراع الساخنة بدات عندما لاحظ حماقى وجود بوستر بالحجم الكبير جدا جدا لتامر على الباب الخارجى للخيمة حيث ارسل مدير اعماله لصاحب الخيمة ليطالبة ببوستر مشابه تماما لبوستر تامر ... صاحب الخيمة رفض بشدة موكداا لمصطفى سرور مدير اعمال حماقى ان تامر قام بطباعة وتعليق البوستر على نفقته الخاصة الله عليك يا تامر المهم وقبل بداية الشهر الكريم والانتهاء من وضع الاعلانات و البوسترات الخاصة بالخيمة ... قال صاحب الخيمة بالحرف : لو حماقىعايز يعلق بوستر يجبه واحنا نعلقه الدى جى ت وليد الحريرى تدخل لفض الاشتباك بين صاحب الخيمة ومدير اعمال حملقى لكن الشواهد توكد ان المشكله لم تنته بعد حيث يوكد القربون لحماقى انه ارسل اصدقائه لحضور حفل تامر لمشاهدة جميع الامتيازات التى بداخل الحفله فى حين اخر يقكر صاحب الخيمة جديا فى الاكتفاء بحفل 1 فقط لحماقى لو فكر فى المطالبة بامتيازات مثل تامر ....
هههه هو اى حد فاكر نفسو تامر حسنى
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: حماقى يطالب بالمساواة مع تامر حسنى فى البوستر   حماقى يطالب بالمساواة مع تامر حسنى فى البوستر Emptyالإثنين سبتمبر 29, 2008 8:39 pm

ههههههههههههههههههههههههه

Rolling Eyes عالم دماغها فاضية وربنا
تسلم يا جميل علي التوبيك
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: حماقى يطالب بالمساواة مع تامر حسنى فى البوستر   حماقى يطالب بالمساواة مع تامر حسنى فى البوستر Emptyالخميس أكتوبر 09, 2008 1:35 am

لا لا حماقي زي العسل انا بحبو كتير هو وتامر وما اظنش انو في حد بيحط دماغو في بوستر يعني بعدين يقدر يجيب بوستر ويعلقه اي المشكله وانا مش بصدق انو يعني صاحب الخيمه دي مش قادر يعلق بوستر غريبه Rolling Eyes
اكيد كلها اشاعات يا لهوي على لسانات الناس هو ده خبر يتنشر ويتحكى فيه يعني
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: حماقى يطالب بالمساواة مع تامر حسنى فى البوستر   حماقى يطالب بالمساواة مع تامر حسنى فى البوستر Emptyالخميس أكتوبر 09, 2008 6:11 am

بارك الله فيكى يا زينا

هى فعلا اشاعات مغرضة

حماقى دة سكر لية كدة؟؟؟
mr.moro
-=- المـــدير العــــام -=-
-=- المـــدير العــــام -=-
mr.moro

ذكر
المزاج : عايش قصة حب
رقـم العضويه : 1
المهنــه : حماقى يطالب بالمساواة مع تامر حسنى فى البوستر Collec10
الهــوايه : حماقى يطالب بالمساواة مع تامر حسنى فى البوستر Readin10

مُساهمةموضوع: رد: حماقى يطالب بالمساواة مع تامر حسنى فى البوستر   حماقى يطالب بالمساواة مع تامر حسنى فى البوستر Emptyالجمعة أكتوبر 10, 2008 1:34 am

والله يا انا بدات اشك فيك يا folxs انت الاشاعات دي هوايه عندك

انا عارف دي اشاعه والنبي ابقي كلم تامر علي الموبايل واتاكد منه

عشان انا كلمت حماقي وقالي الكلام ده مش حصل ولا حاجه

ثانكس

نايس توبيك
https://lovito.yoo7.com

حماقى يطالب بالمساواة مع تامر حسنى فى البوستر
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-