Lovito
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Lovito

الرئيسيةمنتديات لوفيتوأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت فولكــس

كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر

نكت فولكــس Empty
مُساهمةموضوع: نكت فولكــس   نكت فولكــس Emptyالإثنين سبتمبر 15, 2008 6:52 am

السلام عليكــم ورحمـة الله وبركاتــة
النكت ديه يا جماعه محدش يفتكرها تريأه على بلد حد او على حد معين ديه بس عشان الضحك
مره واحد صعيدى هرش فى دماغه طالع كلب
مره عشره صعيده بيهزرو مع بعض 8 ماتو و الاتنين قالو بس كده عشان الهزار ما يقليش بجد
مره جماعه صعيده بيلعبوا على الطريق السريع الى يطخبت 3 مرات يخرج بره
مره واحد صعيدى وابنه راح لدكتور الدكتور دخل و خرج قال للصعيدى البقاء لله ابنك مات خرج الواد بسرعه قال بابا انا مامتش يا بابا قاله بس ياولد هتعرف اكتر من الدكتور
مره واحد منوفى ابو مات عيط عليه بعين واحده
نكت رخمه
مره تلات اطفال راحوا محل لعب الاول قاله عمو يا عمو عايز بالونه راح الراجل جاب السلم وجاب البلونه وسأل التانى قاله وانت عايز ايه يا حبيبى قاله عايز بالونه قاله مالتش ليه يا حبيبى قاله معلش يا عمو وهو بيجيب البلونه سأل التالت و انت يا حبيبى عايز بلونه قاله لا ولما الراجل نز قاله عايز ايه قاله عايز بالنتيين
مره واحد رخم قابل واحد رخم قاله ماتيجى نرخم على الناس قاله لا قاله ليه قاله رخامه
مره واحد رخم بيخبط على واحد ارخم منه فالارخم منه قال مين الرخم قاله انا فالارخم منه قاله لا مش انتا
مسطيل
مره اتنين مسطيل اعدين اما م مرايه واحد قال لتانى هو مش ميصحش كدا قاله اه صح بس على ايه قاله التنين دول ولا معزم عليهم بسجاره ولا حاجه اه صح جم يأموا قاله اعد اعد اهم جيين اهم مره اتنين مساطيل واحد مسك مرايه قال الصضوره ديه مش غريبه عليا اخدها منه التانى وقاله اه ديه صورتى
مره اتنين مسطيل اعدين عيزين كبريت خرج واحد ولف من الباب التانى فسأل صحبوه قاله عندكو كبريت قاله تعاله اععد بعتنا نجيب
مره جماعه صحيده وجماعه فلاحين بيحششوا حصلت كبسه الفلاحين جريوا والصعيده استخبوا فى البوكس
[i][b]
زائر
زائر

نكت فولكــس Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت فولكــس   نكت فولكــس Emptyالإثنين سبتمبر 15, 2008 8:53 am

ههههههههههههههههه

جامدين جدا

بس انت مستعندنا الصعايدة واللى من المنوفية

انا واعز صديقة ليا

ميرسى جدااااااا
زائر
زائر

نكت فولكــس Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت فولكــس   نكت فولكــس Emptyالإثنين سبتمبر 15, 2008 11:38 pm

ومـآلك ومـال الصعـآيده يــولا ضحـكه

إللى بيطلعـوا علينـا نـكت دول .. منفسنين مننـا اصلا ً ضحـكه

تسـلم إيدك يا حــاج.
زائر
زائر

نكت فولكــس Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت فولكــس   نكت فولكــس Emptyالثلاثاء سبتمبر 16, 2008 7:51 pm

هههههههههههههههههههه
يسلمو
زائر
زائر

نكت فولكــس Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت فولكــس   نكت فولكــس Emptyالجمعة سبتمبر 19, 2008 3:18 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
نايس توبيك
زائر
زائر

نكت فولكــس Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت فولكــس   نكت فولكــس Emptyالسبت سبتمبر 27, 2008 10:56 pm